Fenomena - Tiada Yang Lain

Semilirnya angin malam ini
Membuaiku larut dalam lamunan
Khayal tentang keindahan dunia fana ini
Bila kita bersama selamanya
                                 
(*)
Kasih semu yang pernah kau curahkan
Kubawa di perjalanan hidup ini
Tapi resah dan gelisah selalu menghantui
Kar’na sikapmu yang tak pasti...

Reff:
Kucoba melupakan dirimu
Kar’na kutahu pasti sifatmu
Agar aku tak s’lalu rindu padamu, kasih
Semakin aku lupakan, semakin aku sadari
Cintau hanya padamu seorang.. ho.ho...
Hu..hu.. tiada yang lain...
Uhuu.. tiada yang lain

[Interlude]
Back to: (*)

Kucoba melupakan dirimu
Kar’na kutahu pasti sifatmu
Agar aku tak s’lalu rindu padamu, kasih
Semakin aku lupakan, semakin aku sadari
Cintau hanya padamu seorang, (kasih)...
Tiada yang lain...
Tiada yang lain...
Tiada yang lain...
Sumber: musikindo99
Labels: Fenomena, Lagu Malaysia, Lirik Lagu

Thanks for reading Fenomena - Tiada Yang Lain. Please share...!

0 Comment for "Fenomena - Tiada Yang Lain"

Back To Top